203 163 medlemmer i Huseiernes Landsforbund

203 163 medlemmer i Huseiernes Landsforbund

Medlemstallet i Huseiernes Landsforbund fortsetter å øke med over 1000 per måned.

- Vi feiret vårt medlem nummer 200 000 i Bergen i begynnelsen av april. Etter den tid har medlemstallet økt til 203 165 per 1. juli, meddeler adm. Dir. Peter Batta i Huseiernes Landsforbund (HL).

Den viktigste årsaken for de fleste til å melde seg inn i HL er å få hjelp til juridiske og tekniske spørsmål. Særlig har det blitt gjort mange endringer både i plan- og bygningsloven, i eiendomsmeglerloven og i boligbeskatningen under den rød-grønne regjeringen. I flere tilfeller har de ansvarlige ministrene måttet krype til korset og reversere lovendringer som viste seg å være for dårlig fundamentert. Da blir det vanskelig for en vanlig huseier å forholde seg til kompliserte lover og forskrifter.

Mange gode medlemsfordeler og økende tilbud av attraktive kurs og medlemsmøter trekker nye boligeiere til HL.

At Huseiernes Landsforbund er en våken og tøff vokter av huseiernes interesser er også forhold som mange setter pris på og ønsker å støtte. For tiden pågår renteaksjonen «RETTFERDIG RENTE 2013» som tusener av boligeiere støtter, påpeker Peter Batta.